قش واسطهگری راهبردهای یادگیری خودتنظیم در رابطه بین باورهای انگیزشی و ارزشهای تحصیلی دانشجویان دکترای حرفهای پزشکی- مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم

ناصری جهرمی, رضا and مرزوقی, رحمت اله and راسخ جهرمی, اطهر (1394) قش واسطهگری راهبردهای یادگیری خودتنظیم در رابطه بین باورهای انگیزشی و ارزشهای تحصیلی دانشجویان دکترای حرفهای پزشکی- مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 8 (17). pp. 102-113.

[img]
Preview
Text
نقش واسطه.pdf

Download (119kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: W Health Professions
Divisions: School of Medicine
Depositing User: mrs Maryam azmoode
Date Deposited: 06 Mar 2018 07:22
Last Modified: 06 Mar 2018 07:22
URI: http://eprints.jums.ac.ir/id/eprint/185

Actions (login required)

View Item View Item